‘Tiger King’ Joe Exotic believes Trump is homophobic, that’s why ‘pardon’ denied

Tiger King slams Trump/TMZ.com

Tiger King slams President Trump.

Blog King, Mass Appeal

FORTH WORTH — Prior to making his final egress from the White House, quondam President Donald Trump granted clemency to 143 convicts. But “Tiger King” star Joe Exotic wasn’t one of ’em and he believes the snub has everything to do with his sexual orientation. Joe, who’s homosexual, received 22 years in the penitentiary after he paid a hitman $3,000 to kill animal-rights activist Carole Baskin. The disgraced zookeeper sent Trump a handwritten missive in September beseeching a presidential pardon.

“If I have ever looked up to anyone it would be you,” Joe, 57, wrote. “Not because I need you to save my life but because you stand for what you believe [sic] no matter what anyone thinks.”

Call him hubristic. But Joe was so confident in his chances of securing leniency, he had his retinue show up outside the prison in a stretch limo to pick him up. How embarrassing? Once he got word that clemency wasn’t in the works, a belligerent Joe accused Trump of being a homophobic asshole.

“I was too innocent and too GAY to deserve a Pardon from Trump,” he vented in a Twitter rant. “Boy were we all stupid to believe he actually stood for Equal Justice? His corrupt friends all come first.”

Carole said Joe’s disrespectful comments are, “Just further evidence that he has no remorse for all the harm he’s caused to exotic cats and the people in his life.”

African American rappers Lil Wayne and Kodak Black received pardons.

Joe, on the other hand, was rebuffed without elucidation.

Did his appetite for phallus play a factor?

Share your thoughts.

42 comments

  1. Keep the motor running he be out in 22 years!

  2. Maybe next time… 😂😂😂

  3. Lol . Hilarious

  4. It’s gonna be a long wait for that limo.

  5. He hurt those tigers

  6. TRUMP is the mfkn GOAT…

  7. Poor Joe

  8. Joe belongs in jail. What a scumbag

  9. Christina Cooper

    As if we don’t have enough lunatic criminals out there now Trumptard has to put more of them back out in society.

  10. Who tf cares lol

  11. There has to be something behind Trump pardoning all these rich criminals smh

  12. Murder for Hire😂👎

  13. Karen's Bad Apples

    White peoples everywhere looking like: WHAAAAA—-😳🥺😩🤯

  14. Waaa joe didnt get pardoned but lil Wayne did?, that’s black privilege

  15. Common free Joe exotic 🙏🏼

  16. Ask Biden to pardon you

  17. Nobody should get a pardon. They fucked up, got caught, got sentenced. Deal with it. You caused it yourself.

  18. Joe Exotic forgot one thing- the bag. Trump was selling them pardons, and Exotic just assumed his whyt privilege would get him one. Nope! Yu had to buy it dammit. Aint no free pardons in trumplandia.

  19. pimpinainteasy76

    So Trump racist huh ???

  20. Well considering he is allegedly racist, I can’t say i feel too sorry for him.

  21. its cuz joe is gay lmao

  22. Didn’t he know trump doesn’t like the gays?

  23. He jinxed it 😂 big dummy

  24. Joshua Williams

    Don’t let this distract y’all from the fact that Carol baskin killed her husband

  25. Joe SUCKS ANYWAY !!!!!! LOSER !!!!!!!!

  26. Shelley Tomasino

    That ” CAT” is crazy….

  27. He probably didn’t come forward with enough cash.

  28. Aww another disappointed trump supporter. You thought he cared about you? Nah bruh only the money.

  29. That’s funny as hell

  30. Shelley Roberts

    Well Joe Exotic can just stay right where he is and play with his snake

  31. Michael Roberts

    Donald Trump and Joe Exotic. Now there is a pair that truly deserve each other.

  32. 😂 Joe should have knew better… Trump ain’t gonna help a gay man🔥🔥🔥

  33. HEY JOE. BLACK PEOPLE GO THROUGH IT EVERYDAY AS A PEOPLE WE HAVEN’T GOT OUR PARDON IN 400 HUNDRED YEARS AND STILL COUNTING ..
    .AND BESIDES YOU DON’T HAVE A. RAP ALBUM !!!

  34. Thembi Chigwada

    Free the Tiger King. He devoted his time and resources to creating a documentary that helped so many people cope at a truly trying time for humanity. Through watching his documentary we have come to accept the fact that we truly live in a messed up world.

  35. Trump pardoned Lil Wayne and Kodac black, but no Joe exotic 😂

  36. Before the knight falls Power

    Limo showed up 20 years too soon.

  37. Waffle House Worker

    trump hates faggots

  38. i’m glad he pardon lil wayne and not joe exotic 1st off i’m sick of fbi getting so called tips off these rappers pilots whateva happen to employment privacy to employees as for joe he abused animals who have no voice so glad he didn’t get pardon

  39. Trump the only real og president I want him back now

  40. WOW Lol, This fool really thought that TRUMP was going to pardon him, What a laughing stock he is. Trump only care if he could benefit from you.

  41. Trump not giving Joe Exotic a pardon just gave me another reason not to like the fucker!!

  42. Derrick Stinoski

    Tiger King looked too much like all those idiots that stormed the Capitol and F’d up His legacy . He’s still mad AF those deplorables😂 #LOCKTHEMUP He even let Kwame Kilpatrick out over Tiger Queen 😂😂😂😂😂😂😂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*